Multimobil

Vozidlo DURSO MULTIMOBIL od italského výrobce DURSO s.r.l., o celkové hmotnosti nosiče do 4 300 kg s připojitelným pohonem 4×4. Vozidlo je distribuováno do České republiky z důvodu dodržení emisních norem v kategorii T. Možno doplnit kontejnerovým nosičem.

Robustní šroubovaný rám vozidla Durso Multimobil je vyroben z vysokopevnostní oceli a je ošetřen plnou kataforézou. Tuhé nápravy na půleliptických listových perech s teleskopickými tlumiči.

Manuální pětistupňová převodovka TOYOTA s pěti rychlostmi vpřed a jednou rychlostí vzad. Redukovaná převodovka pro redukovanou rychlost (LOW and HIGH). Max. rychlost vozidla 60 km/hod. Zadní náprava je v základní variantě osazena jednoduchou montáží s koly 215/75R 16, na přání lze dodat dvoumontáž s koly 195/75R 16.

Kotoučové brzdy na přední i zadní nápravě. Hydraulické brzdy s podtlakovým posilovačem. Mechanická parkovací brzda. Na přání elektrická parkovací brzda.

Pohon vozidla Durso Multimobil je standardně řešen jako 4×2 s možností přiřazení předního náhonu. Zařazení předního náhonu se provádí mechanicky v kabině řidiče. Centrální uzávěrka diferenciálu IVECO.

Jednoduchá sklopná kabina trambusového typu s možností dvou nebo třímístné varianty. Kabina vyrobena z oceli s antikorozní úpravou. Kabina je vyrobena dle normy ROPS. Bezpečnostní ocelový rám. Seřiditelný sloupek volantu řízení. Výkonné topení, analogové ukazatele na přístrojové desce, lavice spolujezdce a sedadlo řidiče osazené bezpečnostními pásy. Ruční ovládání bočních okének, na přání elektrické. Řízení levostranné s hydraulickým posilovačem. Výstražný maják vzadu za kabinou. Barva kabiny bílá Durso 42. Na přání i jiná barva dle RAL.

Vozidlo Durso Multimobil je možné dodat s různými typy hydraulických okruhů, které jsou navrženy tak, aby splnily požadavky zákazníka na pohon příslušných pracovních zařízení.

Dle požadavků zákazníka je rovněž možné dodat dva typy čelních upínacích zařízení. Upínací zařízení s možností hydraulického zvedání a spouštění dle normy EN 15432 typ F4 (typ Multicar) nebo pevné upínací zařízení dle normy EN 15432 typ F2 (dříve DIN 76 060).

ZÁKLADNÍ TECHNICKÁ DATA

  • rozvor: 2200 mm (2600 mm)
  • celková délka: 4020 mm (4420 mm)
  • rozměr korby: 2500 (2800) x 1500×400 mm
  • šířka vozidla přes kabinu: 1530 mm
  • celková hmotnost vozidla: 4,3 t
  • robustní šroubovaný rám ošetřen plnou kataforézou
  • tuhé nápravy na půleliptických listových perech
  • manuální pětistupňová převodovka s možností redukce (LOW/HIGH)
  • maximální rychlost vozidla: 60km/h.
  • zadní náprava v základní verzi opatřena jednoduchou montáží (na přání dvoumontáž)
  • pohon je standardně řešen jako 4×2 s možností manuálního připojení přední nápravy 4×4

MOTOR

  • dieselový motor PERKINS o objemu 2200 ccm
  • výkon: 36,3 kW (51HP)
  • motor bez filtru pevných částic
  • emisní norma motoru dle EHK EU 97/68, stupeň 3a

DALŠÍ VÝBAVA

  • hydraulické okruhy pro pohon čelních a zadních nástaveb
  • čelní upínací deska
  • ovládací joystick v kabině

PŘEDNOSTI VOZU

  • s šířkou 1530 mm, nejužší vozidlo ve své kategorii
  • kompaktní, jednoduchá, robustní konstrukce
  • plná kataforéza rámu
  • motor bez řídící jednotky a filtru pevných částic
  • nízké pořizovací náklady i náklady na údržbu

DALŠÍ FOTKY